دکل مهاری G35

دکل مهاریG35

لیست قیمت دکل مهاریG35

لیست قیمت دکل مهاریG35 ساخته شده توسط شرکت آرسین تک متناسب با مشخصات فنی دکل مهاری (تیپ۱ و تیپ۲) تعیین میگردد. در ذیل مختصری از جزییات فنی دکل مهاری سری G ذکر می گردد:

دکل هایG35 تیپ۱ از انواع دکل های مهاری سبک محسوب می شود که دارای سه پایه بوده و پایه ها از لوله درزدار با قطر خارجی 32میلیمتر و اجزای داخلی از میلگرد توپر با قطرخارجی 10 میلیمتر ساخته می شوند. این قطعات از نوع فولاد ساختمانی کم کربن ST37 بوده که توسط پوششی از جنس فلز روی گالوانیزه می شوند.

این نوع دکل ها معمولا در فضاهای شهری و بر روی بام ساختمان ها نصب می شوند. حداکثر ارتفاع مجاز برای نصب دکل های مهاریG35 جهت نصب تجهیزاتی با سطح بادگیر 1 متر مربع و وزن 15 کیلوگرم , 39 متر می باشد. ولی معمولا از این نوع دکل  در ارتفاع کوتاه ترجهت کاربری های مخالف همچون استفاده در ایستگاه های هواشناسی , نصب دوربین های کنترل محیطی, ارتباطات رادیویی و غیره استفاده می شود. با توجه به نصب این دکل ها بر روی بام ساختمان ها نیاز به اجرای فونداسیون بتنی نبوده و جهت مهار دکل از سازه اصلی ساختمان استفاده می شود که این خود باعث کاهش هر چه بیشتر  هزینه اجرای دکل مهاریG35  می شود.

در دکل تیپ۲, قطر میلگرد ۸ میلیمتر بوده و ضحامت لوله ۱.۸ میلیمتر می باشد. این نوع از دکل ها جهت نصب تا ارتفاع ۱۲ متر مناسب می باشند.

انتخاب ارتفاع مناسب دکل مهاری G35 :

تعیین ارتفاع مناسب دکل مهاریG35 با توجه به تعداد تجهیزات نصب شونده بر روی آن توسط کارشناسان شرکت آرسین تک انجام می گردد. تیم فنی شرکت آرسین تک برای هر پروژه دفترچه محاسبات اختصاصی را تهیه کرده و در اختیار کارفرما قرار می دهد.

دکل مهاری

دکل مهاری G35